Skip to content

اتاق خواب دخترانه دختر، پناهگاه او از دنیای بیرون است.ایده های اتاق خواب دخترانه برای هر کودک، هر سبکی که دارید

در هر ایده اتاق کودک باید فضایی منعطف ایجاد کنید که نیازهای متغیر آنها از کودکی تا نوجوانی را برآورده کند. بنابراین منطقی است که اطمینان حاصل کنیم که اقلام بزرگ مانند تخت خواب، کمد لباس و صندوق عقب در آزمون زمان مقاومت خواهند کرد. سپس از طریق پارچه، نورپردازی، آثار هنری و لوازم جانبی نامتعارف، رنگ، الگو و لمس جادویی را اضافه کنید.از آنجایی که دختران هم مانند بانوان به محیط خود بسیار اهمیت می دهند پس مهم است که طراحی دکوراسیون اتاقشان به بهترین نحو انجام شود

1. مبلمان رنگارنگ را با هم ترکیب کنید

اتاق خواب دخترانه

همه بچه ها رنگ را دوست دارند، پس کجا بهتر از اتاق خواب خودشان رنگین کمانی از سایه ها را تزریق کنند؟ ایده‌های مبلمان مدرن  مانند رنگ آمیزی آن‌ها با رنگ‌ های مکمل یک طرح اتاق خواب دخترانه را ایجاد می‌کند که دنج و همچنین نشاط‌ آور است.

این ظاهر کاملاً با ویژگی های سبک دوره مطابقت دارد، موضوع را با آثار هنری رنگارنگ نصب شده در قاب های نقاشی شده ادامه دهید.

2.اتاق خواب دخترانه ارامی داشته باشید

اتاق خواب دخترانههنگامی که صحبت از طرح های رنگی اتاق خواب بیشتر دختران می شود، رنگ صورتی احتمالاً انتخاب اصلی است.بنابراین، با ترکیب سایه شیرین با پاستل های ملایم، کمی اصالت به ظاهر اضافه کنید تا ظاهری کمتر بیمارگونه داشته باشید.

این رنگ آبی ملایم با استفاده از لوازم جانبی فلزی و کاغذدیواری با ویژگی چاپ هندسی، به‌روزرسانی تازه‌ای ایجاد می‌کند و جلوه‌ای از زرق و برق می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: باید ها و نباید های خرید میز تلویزیون

3. جاز کردن دیوارها با برچسب

اتاق خواب دخترانهدختران کوچولو با بزرگ شدن به سن بلوغ، سلیقه خود را تغییر می‌دهند، بنابراین یک پس‌زمینه به‌راحتی قابل انطباق، طرح شما را به عنوان ایده اتاق خواب دختران نوجوان در آینده مقاوم می‌کند. برچسب های دیواری زیبا به راحتی جدا می شوند.  بنابراین موتیف‌های دخترانه مانند پروانه‌ها و رنگین کمان‌ها را می‌توان بعداً بدون به خطر انداختن بقیه طرح‌ها با نقطه‌های پولکای بزرگ تر جایگزین کرد.

4. روی یک تخت خواب سرگرم کننده تمرکز کنید

اتاق خواب دخترانهبا یک تخت خواب مینیمالیستی به شکل خانه، حس خنکی Scandi را به دکوراسیون اتاق خواب دخترانه خود تزریق کنید. قاب سقفی شکل وقتی با چراغ های پری و پوم پوم های رنگارنگ تزئین می شود حتی بیشتر به یک ویژگی خیره کننده تبدیل می شود. یک گزینه سطح پایین هنگام جابجایی از تخت به تختخواب، انتقالی آرام را ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون آشپزخانه

5.اتاق خواب دخترانه خود را با لامپ های چشمک زن روشن کنید

اتاق خواب دخترانهاتاق خواب دختران خود را به سرزمین عجایب پر از نورهای چشمک زن تبدیل کنید. در حال حاضر ایده‌های بسیار خوبی برای نورپردازی اتاق خواب وجود دارد، از چراغ‌های رشته‌ای پری معمولی که در کنار پنجره شیک به نظر می‌رسند تا لامپ‌های  بستنی شکلی خنک که به عنوان لوازم جانبی جالبی عمل می‌کنند.

یا، چرا آنها را با نورهای تزیینی «کلمات حکمت» روی دیوار  الهام نگیرید؟ این که آیا آنها به نور روشن برای تکالیف نیاز دارند یا به یک درخشش دنج برای به خواب رفتن با نورپردازی لایه ای  سرگرم کننده، فضا را در یک لحظه با فضا و شخصیت غنی می کند.

6.در رنگ آمیزی اتاق خواب دخترانه از رنگ های روشن استفاده کنید.

اتاق خواب دخترانه

بدون شک این احتمال وجود دارد که دختر شما چیزی جز یک اتاق خواب صورتی روشن نداشته باشد. یک سایه مرجانی یا رژگونه پر جنب و جوش انتخاب کنید که میل صورتی او را ارضا کند، اما امیدوارم تا سال های نوجوانی او ادامه داشته باشد. این برچسب های دیواری دایره ای طلایی برای تزیین یک دیوار صورتی ساده عالی هستند. با این حال، اگر متوجه شدید که دختر کوچکی هستید که از سایه صورتی رشد می کند، نگران نباشید، به سادگی برچسب ها را جدا کرده و روی دیوارها رنگ کنید.

 

شما می توانید جهت خرید و تماشای فروشگاه صنایع چوپر، به این لینک مراجعه بفرمایید.
 

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟