Skip to content

ایده های اتاق خواب پسرانه

از فضای داخلی که ادای احترام به سرگرمی‌های آن‌ها است تا طرح‌های ابرقهرمانی و تم‌های تک رنگ، ایده‌های سرگرم‌کننده و خلاقانه زیادی برای اتاق خواب پسرانه داریم. بله، زیرا واضح است که هر یک از اینها برای اتاق خواب دختران نیز قابل استفاده است!

از آنجایی که بیشتر وقت خود را در اتاق سپری می کند و یک پناه گاه امنی برای اوست پس باید در طراحی دکوراسیون اتاق حوصله به خرج داد تا بهترین نتیجه رقم بخورد.


1. یک طرح آسمانی خارج از این جهان ایجاد کنید

اتاق خواب پسرانه

اگر پسری دارید که دعاشق ستاره های دنباله‌دارها و دهانه‌ها می‌شود، طرحی بسازید که او را تحت تأثیر قرار دهد. با ایجاد یک دیوار گالری با سیارات، ماه و آثار هنری الهام گرفته از بین کهکشانی شروع کنید. برچسب‌های درخشان در تاریکی و چراغ‌های LED می‌توانند در صورت استفاده به عنوان یک ایده دیواری، مجموعه‌ای از ستاره‌ها را ایجاد کنند. اگر با سلیقه از آنها استفاده شود، برای یک پسرنوپا به نظر نمی رسد فضایی ناخوشایند باشد.

رختخواب بنفش با تم کهکشانی یا لوازم جانبی خاکستری سیارکی فکر کنید. و برای یک ایده اتاق خواب قدیمی، یادگاری های آرکید الهام گرفته از دهه 80 را اضافه کنید. ما فکر می کنیم که Space Invaders برای این طرح مناسب است.

بیشتر بخوانید: چیدمان اتاق خواب نوجوان


2.یک سرگرمی ورزشی را در فضای داخلی او ادغام کنید

اتاق خواب پسرانهاستفاده از فرش های چمنی

این فرش چمن مصنوعی یک لمس لمسی می‌افزاید و روشی متداول برای معرفی تم بیوفیلیک به دکوراسیون اتاق خواب پسران است. و با گنجاندن ایده‌های سرگرم‌کننده برای شلیک پیراهن‌ها و شورت‌هایش در سبد، زمان شستن لباس‌ها را به نسیم تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: چیدمانی بی نظیر برای اتاق پسر بچه


3.یک طرح تک رنگ جسورانه انتخاب کنید

اتاق خواب پسرانهبا ترکیب اشکال هندسی و الگوهای ارگانیک در اتاق خواب پسرانه، می توانید ظاهری مبتنی بر طراحی ایجاد کنید که همچنان ادامه دارد. همانطور که در این فضا نشان داده شده است، طرح های قطره ای فقط برای کیک نیستند. بنابراین، پسر را با این طراحی ساده اما عبرت آموز درگیر کنید. یا، برای ظاهری خودانگیخته تر و ناکارآمدتر، پاشیدن رنگ به همان خوبی کار می کند. با این دو رنگ آن را ساده نگه دارید یا رنگی پر جنب و جوش برای یک فضای داخلی با تاثیر اضافه کنید. ایده اتاق خواب تک رنگ پسران را به عنوان یک آفتاب پرست در نظر بگیرید که می تواند با بزرگتر شدن پسر شما تکامل یابد.

 

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟