Skip to content

سرویس خواب دو نفره یاسمین و افرا جز بهترین سرویس خواب ها می باشند و در ادامه به ویژگی و قابلیت های بسیار عالی انها اشاره خواهیم کرد

چند برند عالی سرویس خواب های دو نفره

 

1.سرویس خواب یاسمین

سرویس خواب دو نفره یاسمین

در سایز بندی 90.120.160.و180 می باشد.

ویژگی سرویس خواب دونفره یاسمین:

این سرویس خواب امکان این را دارد که کشو دار و جک دار هم بشود. تا شما بتوانید وسیله‌ خود را درون‌ آن بگذارید‌ که این‌ خیلی‌ به مرتب بودن اتاق خواب شما اضافه میکند.

ویژگی بعدی این سرویس خواب چراغ های چشمک زن است که در بالای سر تخت قرار دارد و به عنوان شب خواب هم میشود از انها استفاده کرد.

رنگ بندی های این سرویس خواب در دو رنگ سفید وگردویی می باشد که رنگ های مناسب اتاق خواب ها می باشد.

کمد سرویس چوب یاسمین

این کمد زیبا دارای چهار عدد کشویی بزرگ می باشد که برای زوج های جوان مناسب می باشد

2سرویس خواب دو نفره افرا

سرویس خواب افرا

در سایز بندی :160 می باشدو بدنه ای تمام پارچه دارد که قابلیت اینرا هم دارند که شسته شوند

پایه های چوبی دارد و کف تخت ها فلزی میباشد

 

این مقاله را از دست ندهید: رنگ پلی اورتان چیست؟

ویژگی سرویس خواب دو نفره افرا

-ارتفاع مناسب تخت‌خواب دو طبقه

تخت‌­های دو طبقه معمولاً برای اتاق کودک و نوجوان و در صورت نداشتن فضای کافی برای دو تخت‌خواب مجزا مورد استفاده دارد و از دو تخت یک­نفره تشکیل میشوند که روی‌هم تعبیه می‌­گردند.
ارتفاع این نوع تخت‌­ها حدوداً بین ۷۵ تا ۱۷۰ سانتی­متر تلرانس دارد  و ارتفاع بین دو طبقۀ آن چیزی بین ۳۷ الی ۹۸ سانتی‌متر میباشد.
البته استفاده از این تخت­‌ها برای کودکان زیر ۶ سال مناسب نمیباشد و حتی مدل دارای محافظ نیز نمی­‌تواند امنیت کامل کودک شما را فراهم نماید و توصیه نمی­‌گردد.


-پایۀ مستحکم تخت‌خواب

یکی از نکات مهم دیگر در انتخاب تخت‌ خواب مناسب استحکام پایۀ تخت میباشد . پایه باید بتواند وزن مداوم تشک را بدون خم شدن، تضعیف، ترک خوردن و یا شکستگی تحمل نماید.

از سویی هنگامی که فردی روی آن قرار دارد این پایه علاوه بر وزن تشک باید وزن شخص را نیز تحمل کند . مسئلۀ بعدی در این زمینه جک دار و بدون جک بودن کفی تخت میباشد.

کفی‌­هایی که به حالت جک دار میباشند دیگر نیازی به پایه نداشته و امکان دسترسی آسان به فضای زیر تخت و البته نگه­داری وسایل را می دهند.
لازم به ذکر میباشد که تخت دارای کفی جک دار از نوع بدون جک آن گران‌­تر میباشد و نکتۀ مهمی که در این بخش مطرح می گرددحصول اطمینان از کیفیت و استحکام این کفی­های جک دار میباشد .


-پشتی مناسب تخت‌خواب

در انتخاب تخت‌ خواب مناسب قسمت پشتی تخت‌خواب یا همان تاج تخت در واقع مهم­ترین عامل در تعیین مدل تخت به شمار می‌­آید . این قسمت می­‌تواند به شکل­‌های مختلف طراحی گردد و اشکال مختلفی را شامل می‌­گردد . اما هنگام خرید تخت علاوه بر مدل و زیبایی آن باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید تا بعداً دچار مشکل نگردید .
از آنجایی که اغلب افراد گاهی اوقات به پشتی تخت تکیه می­‌کنند.

اگر شما هم جزو این افراد میباشید هنگام خرید باید به این نکته توجه نمایید که تاج‌­های برجسته و زاویه دار علاوه بر آنکه این کار را برای شما دشوار می کنند ممکن است هنگام خواب یا بلند شدن از روی تخت به دلیل احتمال برخورد سر با آن برای شما خطر آفرین گردند .
پس هنگام خرید حتی‌­الامکان تاج­‌های مسطح و بدون زاویه انتخاب کنید. تخت‌­هایی با تاج‌­های پارچه‌­ای، مخملی و چرمی از این نظر مناسب‌­تر به نظر می‌­رسند. علاوه بر این نکات سعی کنید تختی با پشتی بلند انتخاب کنید تا هنگام تکیه دادن به آن با مشکل مواجه نشوید.

بیشتر بخوانید: راه های جلوگیری از پوسیدگی چوب

سرویس خواب دو نفره کندو

 

ویژگی های سرویس خواب دو نفره کندو

  1. رنگبندی:سفید و سفید طوسی
  2. امکان سفارش با پاف و بدون پاف
  3. پایه های تخت خواب از چوب راش میباشد.
  4. قابلیت کشودارشدن و جکدار شدن
  5. امکان تغییر رنگ پارچه به سلیقه مشتری

 

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟