Skip to content

سرویس خواب سلطنتی یکی ازمحبوبترین و لوکس ترین سرویس خواب ها است که به طراحی و جزئیات زیبا و استثنایی آن مشهور است. این سرویس خواب با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طرح‌های شگفت‌انگیز، فضایی با استیل سنتی و رویایی را در خوابگاه شما ایجاد می‌کند. در این مقاله به معرفی انواع مدل های سرویس خواب سلطنتی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

مدل تخت خواب دو نفره سلطنتی

سرویس خواب سلطنتی عموماً برای جهیزیه عروس خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد یا افرادی که تمایل دارند ایده پردازی اشرافی در فضای داخلی منزل خود داشته باشند.

بدون تردید رنگ استفاده شده و شکل و طرح سرویس خواب سلطنتی با کمترین وسایل دکوری افراد را به ایده ال ترین دیزاین سلطنتی می رساند. دکوراسیون های اشرافی اگر ایده شما است بهتر است از تخت خواب های دو نفره سلطنتی برای دکوراسیون کردن بهره بگیرید.

علاوه بر تاج های بسیار لوکس و زیبا برخی از تخت ها از پارچه های اعلاء و زیبا نیز به صورت لمسه کاری شده برای دیزاین بهتر استفاده می کنند که این بسیار به زیبایی کار می افزاید.

رنگ بنفش سیر یکی از رنگ های اشرافی بود که در گذشته تنها اشراف زاده ها توان بهره گرفتن از آن را داشتند. رنگی بسیار زیبا که سبب مجلل تر جلوه دادن قصرها می شد.

امری که این روزها بار دیگر در دنیای مدرن امروز تکرار شده است. استفاده از رنگ های اشرافی مثل رنگ سبز، آبی فیروزه‌ای، بنفش سیر، طلایی مشکی و رنگ های مترادف با این هارمونی رنگ از جمله رنگ های مورد استفاده برای دکوراسیون های اشرافی به شمار می آید.

 

سرویس خواب سلطنتی

قیمت سرویس خواب سلطنتی

سرویس خواب سلطنتی رنج قیمتی بسیار متنوعی دارد. قیمت تخت خواب دو نفره سلطنتی به نسبت تخت های مدرن قدری گران تر است، از سوی دیگر تخت خواب های کلاسیک که با چوب های طبیعی تهیه و ساخته می شوند رنج قیمتی بالاتری را به نسبت تخت خواب های سلطنتی به خود اختصاص داده اند.

در یک کلام باید بگویم متریال استفاده شده برای تخت سلطنتی، مدرن و کلاسیک حرف آخر را برای نرخ نهایی می زند. زمانی که از چوب مرغوب، پارچه های با کیفیت و رنگ های با ماندگاری بالا استفاده می شود مطمئناً قیمت تمام شده کار نیز بیشتر تعیین می شود.

سرویس خواب های سلطنتی اگر انتخاب شما است باید قیمت بیشتری را به نسبت سایر تخت خواب ها مدرن در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت ؟

سرویس خواب سلطنتی

سرویس خواب سلطنتی و تخت خواب سلطنتی

سرویس خواب سلطنتی به شما این امکان را می دهد که انتخاب های متفاوتی را برای دیزاین اتاق خواب خود مد نظر قرار دهید. تخت خواب دو نفره سلطنتی یکی از مهم ترین پارامترهایی است که با خرید سرویس خواب سلطنتی از آن شما می شود.

مدل تخت خواب سلطنتی با توجه به تم رنگی که شما مد نظر دارید قابل تغییر است. اگر می خواهید دیزاینی یک پارچه طلایی داشته باشید می توانید یک سرویس خواب سلطنتی با این تم رنگی را مد نظر قرار دهید.

اگر هدف شما دیزاین با رنگ های شاد است می توانید از سرویس خواب رنگ سفید برای ایده پردازی خود الهام بگیرید. در کنار تم های رنگی مدل های تخت خواب ها نیز متفاوت هستند.

تخت خواب سلطنتی ساده بدون کشو و کمد مخفی، تخت خواب های جک دار، تخت خواب باکس دار، تخت خواب با کشو مخفی و بسیاری موارد دیگر می توانند یکی از انتخاب های شما در زمان خرید تخت خواب سلطنتی باشد.

شما با توجه به تم رنگی که در منزل دنبال می کنید می توانید رنگ رو تختی، پرده و فرش اتاق خواب خود را انتخاب کنید.

سرویس خواب سلطنتی

سرویس خواب سلطنتی و کلام آخر

سرویس خواب سلطنتی بهترین خرید برای دیزاین خانه تازه عروس ها محسوب می شود. تخت خواب عروس را اگر به سبک سلطنتی انتخاب کنید ایده ال ترین دیزاین از آن شما می شود.

عکس تخت خواب های سلطنتی را به راحتی می توانید در فروشگاه های اینترنتی مشاهده کنید و با توجه به تم رنگی که در منزل خود پیاده کرده اید دست به انتخاب بزنید.

ایده پردازی با تخت های سلطنتی بسیار ساده است، زیرا زیبایی این سبک از کارها به قدری خیره کننده است که نیاز به هیچ گونه وسیله دکوری اضافی نیست.

شما به سادگی می توانید با استفاده از یک تخت خواب، دو میز عسلی و یک میز توالت کار دکور کردن اتاق خواب خود را به انجام برسانید.

برای زیبا سازی بیشتر می توانید از فرش های پشمی و پوستی در قسمت روبروی تخت یا روبروی میز توالت خود بهره بگیرید. استفاده از شال تخت های ساتن و لیزری نیز می تواند انتخابی مناسب برای تخت های سلطنتی باشد.

شما با استفاده از یک پاف سلطنتی که تم رنگی متفاوتی با تخت خواب شما داشته باشد و چند کوسن هم رنگ با پاف می توانید به تصویر سازی بهتر و زیبا تری دست پیدا کنید.

 

شما می توانید جهت خرید و تماشای فروشگاه صنایع چوپر، به این لینک مراجعه بفرمایید.

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟