Skip to content

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب دونفره اسپرت دو عدد پا تختی و میز توالت و کاناپه پایین تخت و دراور و کمد لباس می باشد در برخی سرویس ها پاف هم به این اجزا اضافه می شود و شما می توانید با توجه به میزان بودجه و ابعاد اتاق خوابتان از بین این طرح های مختلف، سرویس خواب کاربردی و در عین حال شیکی را انتخاب نمایید.

عکس های انواع مدل سرویس خواب دونفره اسپرت (جدید و زیبا)

با توجه به اینکه سرویس خواب اسپرت  و سلطنتی بخش زیادی از اتاق خواب را اشغال می کند از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ مدل سرویس خواب دونفره و سرویس خواب تک نفره حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید دکوراسیون و فضایی بی نظیر را برای اتاق خواب خود خلق کنید. در ادامه تصاویری از طرح های مختلف سرویس خواب دو نفره را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب دو نفره

تخت خواب 180

طرح های سرویس خواب دونفره مدرن

سرویس خواب های مدرن دو نفره در انواع طرح های ساده و اسپرت موجود هستند و اگر دکوراسیون اتاق خواب شما به صورت مدرن و امروزی طراحی شده است بهتر است از این طرح سرویس خواب ها در فضای اتاق خواب استفاده نمایید.

برای ساخت سرویس خواب اسپرت و مدرن از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و چوب و فلز و ورق ملامینه استفاده می شود که امروزه سرویس خواب های ام دی اف و چوبی توجه اغلب زوج های جوان را به سمت خود جلب کرده اند.

سرویس خواب های مدرن در انواع رنگ های مختلف نظیر مشکی و سفید و قهوه ای و … طراحی می شوند و شما‌می توانید‌با توجه‌به‌رنگ‌های‌موجود‌در‌اتاق‌خواب‌تان‌از بین‌این رنگ‌های متنوع سرویس‌خواب شیک و مناسبی‌را انتخاب‌نمایید.

مدل تخت خواب عروس با طرح های جدید و زیبا

در هنگام انتخاب سرویس خواب عروس بهتر است به ترکیب رنگ و جنس کالای خواب توجه داشته باشید تا بتوانید سرویس خوابی با کیفیت و در عین حال زیبا را برای اتاق خواب انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در طراحی داخلی اتاق خواب ایجاد نمایید.

1.سرویس خواب دو نفره اسپرت (افرا)

سرویس خواب دونفرهمشخصات سرویس خواب مدل افرا

 

2 . سرویس خواب دو نفره ( الماس )

 

سرویس خواب الماسمشخصات سرویس خواب دو نفره مدل الماس

3. سرویس خواب دونفره ( نایس )

 

سرویس خواب نایسمشخصات سرویس خواب دو نفره نایس

4. سرویس خواب دو نفره اسپرت ( پیانو )

 

سرویس خواب دو نفره پیانو

مشخصات سرویس خواب دو نفره اسپرت پیانو

 

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟