Skip to content
  • استفاده از چوب و فلز و انواع متریال های دیگر  مانند pvc در تهیه سرویس خواب رواج دارد.

انواع سرویس خواب

1– سرویس خواب عروس

  • ساده

  • کلاسیک

  • مدرن

  • سلطنتی

2-سرویس خواب چوبی

  • کلاسیک

  • سلطنتی

  • مدرن

  • اسپرت

3-مدرن

 

4-اسپرت

سرویس خواب عروس:

سرویس خواب عروس همانطور که از نامش پیداست برای زوج های جوان و به عنوان بخشی از جهیزیه عروس خریداری میگردد . رنگ غالب در انواع سرویس های خواب عروس رنگ سفید است ولی در سایر رنگهای روشن نیز مورد استفاده قرار می گیرد . رنگ سفید با قابلیت هماهنگی  با انواع رنگهای دیگر موجب داشتن یک اتاق آرام و شیک می گردد . 

سرویس خواب عروس شامل: کمد، میز آرایش، صندلی ،آیینه ، پاتختی ، صندلی کنار تخت یا پاف است.

سرویس خواب عروسسرویس خواب مدرن:

سرویس خواب مدرن به همراه سبک دکوراسیون مدرن در منزل شما به خوبی جلوه می کند .

سادگی ، پرهیز از شلوغی ، استفاده از خطوط ساده و روان و بدون نقش و کنده کاری و رنگهای شفاف براق و استیل جزو خصوصیات بارز سبک دکوراسیون مدرن است .  سرویس خواب مدرن می تواند در رنگ های تیره یا روشن باشد. ولیکن نکات مهم در انتخاب یک سرویس خواب مناسب در نظر گرفتن فضا اتاق، رنگ دیوار ها، رنگ پرده هاو هماهنگی با سایر اجزا اتاق خواب است.  در صورت استفاده از رنگهای تیره و مشکی در سرویس خواب مدرن باید سایر اجزا را روشن انتخاب کنیم اما در صورت انتخاب رنگ سفید یا کرم می توانید از پرده ها و رو تختی رنگی و گلدار در آن به کار ببرید.سرویس خواب های مدرن طرفداران زیادی دارد چرا که در عین سادگی طراحی بسیار شیک بوده و فضایی آرامش بخش به اتاق خواب می دهد.

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب چوبی:

این نوع سرویس خواب ها با نمای زیبای چوبی و طرح چوب در رنگ های روشن و تیره جلوه زیبایی به اتاق خواب شما می دهند.چوب به دلیل شکل پذیر بودنش تنوع را بسیار زیاد کرده است. جنس چوب به کار رفته در سرویس خواب چوبی ممکن است از جنس چوب راش،گردو،توکسا،چوب روسی و MDF باشد.

ویژگی بارز سرویس های خواب چوبی این است که رنگ چوب و حتی رگه ها و خطوط چوب در این مدل مشخص بوده و یک حس زیبایی و جلوه مدرنی به اتاق شما می دهند. دکوراسیون چوبی با توجه به نزدیکی به طبیعت  و امکان هماهنگی با انواع سبک دکوراسیون داخلی مورد استفاده زیادی دارد.

در سرویس خوابی چوبی اینکه شما چه رنگی و چه طرحی را انتخاب کنید به سلیقه شما بستگی دارد ولی باید توجه کنید که رنگهای روشن موجب بزرگتر نشان دادن اتاق خواب می شود و لذا مناسب اتاق و فضا های کوچک است.

سرویس خواب چوبی

سرویس خواب اسپرت:

سرویس خواب اسپرت با توجه به سادگی که در آن وجود دارد بسیار پر طرفدار است. شما می توانید سرویس خواب اسپرت را با دکوراسیون مدرن یا کلاسیک خود هماهنگ کنید انواع سرویس خواب های اسپرت عمدتا از جنس چوب در بازار در دسترس است.

ویژگی بارز سرویس خواب اسپرت این است که دارای طراحی ساده و خطوط مستقیم و موازی است . شما می توانید سرویس خواب اسپرت را در رنگهای مختلف تهیه کنید ولیکن رنگهای روشن و سفید به همراه استفاده از رو تختی های رنگی جلوه بسیار شیک و با شکوهی به اتاق خواب شما می دهد.

سرویس خواب اسپرت

 

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟