Skip to content

 سرویس خواب ها به انواع اسپرت و سلطنتی تقسیم می‌شود که شما می‌توانید بسته به مدل دکوراسیون خود طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. سرویس خواب یکی از مهم ترین لوازم خانه است که می‌تواند در داشتن خوابی راحت نقش مهمی داشته باشد. زمانی که به خواب فکر می‌کنید اولین نکته در ذهن شما داشتن خوابی راحت و در آرامش است.

سرویس خواب اسپرت

این نوع سرویس خواب برای اتاق خواب های با دکوراسیون داخلی مدرن بیشتر انتخاب انتخاب می شوند. امروزه سرویس خواب های اسپرت در انواع طرح و رنگ های متنوع تولید می شوند.

که همین تنوع زیاد کار انتخاب مدل و طرح سرویس خواب اسپرت را تا حدودی دشوار کرده است. بهتر است قبل ار انتخاب سرویس خواب ابتدا تخت خواب آن را مورد بررسی قرار دهید.

زیرا راحتی و رنگ و طرح تخت خواب می تواند روی خواب و استراحت شما تاثیرگذار باشد.
علاوه بر مدل و رنگ، متریال و یا جنس آن نیز بسیار مهم است. تخت خواب ام دی اف از جمله محبوب ترین های بازار ایران هستند.
چیدمان مناسب و صحیح سرویس اسپرت در فضای اتاق خواب تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دو نفره و یا یک نفره دارد.

sport-bed-set

ویژگی‌های یک تخت خواب اسپرت

• تخت خواب مناسب نباید به هیچ وجه هنگام خوابیدن و بلند شدن صدا بدهد و شما باید هنگام خرید به این نکته توجه کنید.
• ابعاد تخت از استاندارد مناسبی برخوردار باشد که هنگام جابجایی مشکلی به وجود نیاید و به راحتی بتوان قطعات تخت را از هم جدا کرد.
• بهترین حالت برای ارتفاع تخت از سطح زمین 40 تا 45 سانتی متر است که هنگام برخواستن و نشستن به پا فشار وارد نشود.
• مهم ترین نکته در انتخاب، میزان وزن آن می‌باشد که نباید از ۵۰۰ کیلوگرم بالاتر باشد.(به طور کلی، برای انتخاب وزن مناسب برای تخت خواب اسپرت، بهتر است به مشخصات فنی تخت خود نگاه کرده و به نکاتی مانند جنس و اندازه آن توجه کنید.)
سرویس خواب اسپرت در تمام رنگ‌ها و طرح‌ها وجود دارد و این تنوع زیاد برای تمام افراد با سلیقه‌های متفاوت وجود دارد. اگر شما به دنبال یک
دکوراسیون ساده برای اتاق خواب خود هستید می‌توانید از تخت خواب اسپرت استفاده کنید زیرا به دلیل سادگی و زیبایی به فضای اتاق جلوه خاصی
می‌دهد. اگر شما تمایل دارید فضایی پر از آرامش و متفاوت را در دکوراسیون اتاق خواب خود ایجاد کنید بهتر است سرویس خواب های اسپرت با رنگ
سفید را برای اتاق خوابتان تهیه کنید. تخت خواب سفید
برای اتاق خواب های کوچک هم بسیار مناسب و ایده آل بوده و شادابی و نشاط را به همراه دارد.
دومین نکته بعد از خرید سرویس تخت خواب انتخاب محل مورد نظر برای قرار دادن آنها در اتاق خود است تا از لحاظ نور، گرما، صدا و حفظ حریم
شخصی موقعیتی خوب و مناسب داشته باشند.
 

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟