Skip to content

سرویس خواب اسپرت
سرویس خواب در مشهد
سرویس خواب اسپرت
سرویس خواب در مشهد سرویس خواب در مشهد سرویس خواب در مشهد سرویس خواب در مشهد سرویس خواب در مشهد سرویس خواب در مشهد سرویس خواب در مشهد سرویس خواب در مشهدنظر شما در این باره چیست؟ ایده دیگری در رابطه با انتخاب تختخواب برای اتاق خواب کوچک دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما و مخاطبین توکامنت در میان بگذارید. اکنون که متوجه شدید چه تختخوابی برای اتاق شما مناسب است، بد نیست مبل مناسب اتاق خواب را نیز بشناسید.

اتاق کار و خواب کوچک

گاهی کمبود فضا در منزل ما را بر آن می‌دارد که میز کار خود را در اتاق‌ خواب قرار داده و یک اتاق کار در منزل داشته باشیم. اگر اتاق خواب شما از فضای زیادی برخوردار نیست بهتر است از یک‌ تخت کشویی کمک بگیرید تا کار نظم دادن به فضا ساده‌تر شود. همچنین شما می‌توانید در گوشه اتاق از یک میز متصل به دیوار برای کارهای روزانه خود استفاده کنید.برای اینکه دکوراسیون اتاق خواب کوچک به بهترین نحو صورت بگیرد تنها کافیست به نکات ریز توجه کنید.

کتابخانه را بر روی دیوار نصب کنید تا فضای بیشتری در اتاق در اختیار شما قرار داده شود. اتاق اگر از فضای بیشتری برخوردار بود کار دیزاین را با هر چیزی که به آن نیاز دارید مثل یک کمد به پایان برسانید. هرچه هارمونی رنگ در این‌گونه فضاها بیشتر رعایت شود نظم بیشتری نیز در محیط حاکم خواهد بود.

پنجره و تصویرسازی آن در اتاق‌خواب

دکوراسیونی برای آرامش روح و جسم

مهم‌ترین نیاز هر فرد در یک اتاق‌ خواب رسیدن به آرامش روح و جسم است این‌ که متراژ مد نظر ما برای طراحی چقدر است لطمه‌ای به دکور ما نمی‌زند، زیرا با استفاده از نورپردازی خاص می‌توان به یک چیدمان متفاوت دست پیدا کرد.

به دلیل اینکه اتاق‌ خواب همیشه کوچک‌ترین اتاق در منزل است نیاز است قدری بیشتر به آن رسیدگی شود. همان‌ طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید به‌جای استفاده از قاب بالای سر تخت یک دیوار تزئینی مورد استفاده قرار گفته است که با استفاده از نورپردازی سقفی بسیار خاص جلوه داده شده است.

شما می‌توانید از تختخواب‌های اسپرت و ساده با روتختی‌های با رنگ خنثی استفاده کنید تا استفاده کردن از سایر رنگ‌ها موجب آشفتگی فضای داخلی شما نشود. پیشنهاد می‌کنیم مطلب ست کردن رنگ‌ها با یکدیگر را نیز مطالعه کنید تا با ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر بیشتر آشنا شوید.

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟