Skip to content

 4 نکته مهم و کاربردی قبل از خریدسرویس خواب یک نفره بزگسال


 

1- قبل از خرید سرویس خواب یک نفره، اتاق خوابتان را اندازه‌گیری کنید

چوپر (تولیدکننده حرفه ای  سرویس خواب در مشهد) به شما توصیه می‌کنید که پیش از خرید سرویس خواب، ابتدا تکلیفتان را با ابعاد و اندازه‌های اتاق خواب‌تان روشن کرده و اهمیت این مسئله را هرگز دست کم نگیرید! اینکه اتاق خوابتان تا چه اندازه بزرگ یا کوچک باشد، در و پنجره‌ی اتاق در کجا قرار گرفته باشد، اتاق‌تان کمد دیواری داشته باشد یا خیر، زاویه‌ی بازشدن در اتاق به چه سمتی باشد و اینکه دیوار کج یا قناسی در اتاق وجود داشته باشد یا نه همگی از جمله عوامل محدودکننده‌ای هستند که در انتخاب سرویس خواب مناسب برای اتاق خواب‌تان تاثیر دارند.

سرویس خواب یک نفره

چرا که با توجه به اندازه اتاق و فضای ممکن برای قرارگیری سرویس خواب، مجبور به خرید تخت‌خواب‌های جمع‌ و جورتر، تخت خواب‌های دو طبقه و یا حتی تخت خواب‌های دونفره یا تک‌نفره تاشو شوید. به هر حال باید بتوانید سرویس خواب خود را به راحتی در فضای اتاق خواب‌تان بچینید.

 

2- سرویس خواب یک نفره خوابتان را با توجه به سبک دکوراسیون اتاق خوابتان بخرید

همانطور که قبلا هم اشاره شده سرویس خواب یکی از عناصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون اتاق خواب به حساب می‌آید. بنابراین باید توجه داشته باشید که چه نوع سرویس خواب با چه سبک، چه مدلی و چه رنگی را انتخاب کنید که با سبک طراحی و دکوراسیون اتاق خوابتان کاملا هماهنگ باشد. سرویس خواب مدرن، سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب منبت‌کاری شده از جمله انواع مختلف سرویس خواب هستند که برای اتاق خواب‌های مختلف با استایل‌های مختلف به کار می‌روند.

سرویس خواب یک نفره

مثلا اگر اتاق خوابی با سبک طراحی و دکوراسیون کلاسیک دارید، به سراغ انواع سرویس خواب‌ تاج‌دار، سلطنتی و منبت‌کاری شده بروید. همچنین اگر طراحی و دیزاین اتاق خوابتان به سبک مدرن است، انواع مختلف سرویس خواب MDF مدرن و یا انواع سرویس خواب پارچه‌ای یا فلزی به سبک مدرن برایتان مناسب می‌باشد.

سرویس خواب یک نفره

3- برای دیزاین اتاق و سرویس خوابتان، اکسسوری‌ها را فراموش نکنید

معمولا وقتی نوبت به خرید سرویس خواب می‌رسد به خصوص برای خرید سرویس خواب عروس، همه‌ی حواس‌ها اغلب به سمت تخت خواب، پاتختی‌ها و نهایتا آینه و کنسول می‌باشد. چوپر (تولیدکننده سرویس خواب در مشهد) به شما توصیه می‌کند که حواستان به عناصر دیگری که به در دیزاین اتاق و سرویس خوابتان می‌خورد هم باشد. مثلا آباژور کنار تخت، چراغ خواب‌های مناسب برای اتاق خواب، هدبورد اتاق، شلف‌های دیواری و یا انواع ساعت دیوار‌ی یا ساعت‌های رومیزی جذاب که جذابیت و زیبایی سرویس خوابتان را دو چندان می‌کنند. بسیاری از این اکسسوری‌ها را نیز می‌توانید در کنار سرویس خوابتان تهیه کنید.اما در نظر داشته باشید که استفاده ی بیش از حد از این اکسسوری ها نه تنها به زیبایی اتاق شما نمی افزاید بلکه اتاق را شلوغ و بی نظم نشان می دهد.

4- در خرید سرویس خواب، آسایش و راحتی را در اولویت قرار دهید

توجه داشته باشید که در هنگام خرید سرویس خواب، هرگز آسایش و راحتی‌تان را فدای زیبایی نکنید. برای این منظور نیز بهتر است که 3 نکته‌ی زیر را آویزه‌ی گوشتان کنید:

  • حواستان باشد که حتما از یک تشک طبی و استاندارد برای تخت خوابتان استفاده کنید
  • اگر می‌خواهید از مبل کنار تخت به عنوان یک اکسسوری در اتاق خواب استفاده کنید، حتما یکی از انواع مبلمان طبی را تهیه کنید
  • همچنین در هنگام انتخاب مدل پاتختی‌ها و کمدها، علاوه ‌بر زیبایی حتما کارآمدی و نوع نیازتان را نیز لحاظ کنید. این مسئله در مورد شکل و جنس تخت خواب و سایر وسایل کالای خواب مثل بالشت‌ها، پتو و ملحفه‌ها نیز صدق می‌کند

 

جمع بندی :

در این مقاله از سری مطالب سایت چوپر ما ۴ نکته مهم قبل از خرید سرویس خواب یک نفره بزرگسال بیان کردیم و امیدوار هستیم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. برای خرید یک تخت خواب مناسب حتما بایستی به نکاتی که گفته شده توجه کنید تا بتوانید سرویس خوابی تهیه کنید که جلوه زیبایی به اتاق خواب شما بدهد و از خرید خود راضی باشید.

 

برای خرید سرویس خواب های بسیار با کیفیت می توانید به صفحه محصولات مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

تمامی سرویس خواب های چوپر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟