Skip to content

7 ایده جالب برای نوجوانان

با بار سنگین مدرسه و برنامه اجتماعی شلوغ، نوجوانان به دنبال پناه گاهی برای خود هستند.

اتاق خواب نوجوان یک پناهگاه امن و بدون استرس است، جایی که نوجوان می‌تواند لیست کارهایش را حذف کرده و با دوستانش وقت بگذراند. این فضا می‌تواند به حفظ روحیه آن‌ها کمک کند. اما طراحی فضایی که هم کاربردی و هم شیک باشد ممکن است سخت باشد و به الهام بیشتری نیاز دارد.

آیا صرفاً می‌خواهید اتاق نوجوان خود را به‌روز کنید یا برای کل خانواده فضا ایجاد می‌کنید؟ طرح‌هایی که برای سنین نوجوانان مناسب هستند را ارائه می‌دهیم!

1.پس زمینه ها

اتاق خواب نوجواناین فضای هنری که در Lady Scorpio با شیک جدید بوهو به نمایش درآمده است، لایه به لایه منسوجات غنی و دنج را در مقابل پس‌زمینه‌ای تمیز و مینیمالیستی قرار می‌دهد. و یک اتاق خواب رویایی نوجوان را ایجاد می‌کند که به همان اندازه دنج است.

2.نور پردازی

اتاق خواب نوجوان

چراغ‌های برجسته چشمک‌زن، فضایی گرم و درخشان را به آن اضافه می‌کند و در عین حال به عنوان مکانی برای ثبت تصاویر، کارت‌پستال‌ها و گنجینه‌های دیگر در این اتاق نوجوان صورتی و خاکستری مدرن که در آرک زین دیده می‌شود، دو چندان می‌شود.نورپردازی خوب باعث ایجاد حس شادی و نشاط می کند که روزش زیبایی می سازد. مقاله تاثیر نور در دکوراسیون داخلی می تواند برای شما مفید باشد.

3.استفاده از تم های جذاب

اتاق خواب نوجواناین اتاق نوجوان  تمیز توسط چوپر طراحی شده که همه چیز را ساده نگه می‌دارد و تم موسیقی دوست‌داشتنی خود را  خیلی بامزه یا خیلی جذاب میکند.

4.زیبایی به سبک اسکاندیناوی

اتاق خواب نوجواندر طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی، از رنگ سفید و مبلمان ساده بهره‌گیری می‌شود. این رنگ به خاطر برف منطقه اسکاندیناوی انتخاب می‌شود. مصالح طبیعی و چیدمان ساده و کم‌اشیاء نیز برای خلق فضایی آرام و دلپذیر استفاده می‌شود، که این امر باعث ایجاد احساسی از آرامش و شادابی در فضا می‌گردد و ارامش روحی خاصی را به کاربر منتقل می‌کند. همچنین، با اینکه سادگی در این سبک اولویت دارد، اما زیبایی آن چشم نواز است و تاثیر بصری قابل توجهی را ایجاد می‌کند. این سبک بیشتر در طراحی اتاق خواب استفاده می‌شود، زیرا این فضا باید احساس آرامش و راحتی را به کاربر منتقل کند. در اینجا با اصول طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک اسکاندیناوی آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اتاقی مخصوص لباس های شما – کلوزت روم

5.استفاده از حصار سیمی

یک ورق حصار سیمی، کشیده شده و مستقیماً روی دیوار نصب شده است، یک کولاژ عکس منحصر به فرد را در این اتاق نوجوان ساده ایجاد می کند.به او این امکان را می دهد تا نوشته ها و عکس ها یا حتی اهداف خود را روی آن قرار دهد.

6.اتاقی بدون سر وصدا

اتاق خواب نوجوانقوانین سادگی در این اتاق نوجوانان کم‌تصور و در عین حال غیرقابل انکار که در دکوریا دیده می‌شود. یک نیمه دیوار در یک نیروی دریایی غنی همراه با لهجه‌های گرافیکی سیاه و سفید با کنتراست بالا، حسی مردانه به فضا می‌دهد، بدون اینکه خسته کننده یا کسل کننده به نظر برسد.

7.پاتوق اتاق زیر شیروانی

اتاق خواب نوجوان

جفت تخت روتختی فرانسوی نه تنها زیبایی به اتاق خواب شما می‌بخشد، بلکه با ایجاد فضای اضافی، مهمانان شبانه شما را به راحتی می‌پذیراید. صندلی‌های کیسه‌های لوبیایی بزرگ، فضایی انعطاف‌پذیر را برای مهمانان فراهم می‌کنند، بدون اینکه فضای باز و مطبوع اتاق را از بین ببرند. همچنین، اضافه کردن یک “تاب حباب” مدرن، جلوه‌ای جذاب به اتاق می‌بخشد. با وجود دستگاه پاپ کورن و یخچال کوچک، مهمانان شما از تجربه‌ای لذت‌بخش همراه با سرگرمی‌های خوشمزه بهره‌مند خواهند شد.

 

شما می توانید جهت خرید و تماشای فروشگاه صنایع چوپر، به این لینک مراجعه بفرمایید.

 

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟