Skip to content

7ایده جالب برای نوجوانان

با بار سنگین مدرسه و برنامه اجتماعی شلوغ تر، نوجوانان چیزهای زیادی در ظرف خود دارند.

اتاق خواب نوجوان یک پناهگاه امن و بدون استرس که در آن پسر یا دختر نوجوان شما می تواند لیست کارهای خود را حذف کند و با دوستان خود وقت بگذراند، راه بسیار خوبی برای کمک به حفظ آنها در مسیر است، اما طراحی فضایی که هم کاربردی و هم شیک باشد می تواند سخت تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد به کمی الهام نیاز دارید؟ خواه صرفاً اتاق نوجوان خود را به روز می کنید یا برای کل خدمه آنها فضا ایجاد می کنید، این طرح های مناسب برای سنین 100٪ مورد تایید نوجوانان است!

1.پس زمینه ها

اتاق خواب نوجواناین فضای هنری که در Lady Scorpio با شیک جدید بوهو به نمایش درآمده است، لایه به لایه منسوجات غنی و دنج را در مقابل پس‌زمینه‌ای تمیز و مینیمالیستی قرار می‌دهد. و یک اتاق خواب رویایی نوجوان را ایجاد می‌کند که به همان اندازه دنج است.

2.نور پردازی

اتاق خواب نوجوان

چراغ‌های برجسته چشمک‌زن، فضایی گرم و درخشان را به آن اضافه می‌کند و در عین حال به عنوان مکانی برای ثبت تصاویر، کارت‌پستال‌ها و گنجینه‌های دیگر در این اتاق نوجوان صورتی و خاکستری مدرن که در آرک زین دیده می‌شود، دو چندان می‌شود.نورپردازی خوب باعث ایجاد حس شادی و نشاط می کند که روزش زیبایی می سازد. مقاله تاثیر نور در دکوراسیون داخلی می تواند برای شما مفید باشد.

3.استفاده از تم های جذاب

اتاق خواب نوجواناین اتاق نوجوان  تمیز توسط چوپر طراحی شده که همه چیز را ساده نگه می‌دارد و تم موسیقی دوست‌داشتنی خود را  خیلی بامزه یا خیلی جذاب میکند.

4.زیبایی به سبک اسکاندیناوی

اتاق خواب نوجواندر سبک اسکاندیناوی از رنگ سفید و مبلمان ساده استفاده می شود که رنگ سفید برگرفته از رنگ برف منطقه اسکاندیناوی می باشد. هم چنین در این سبک از متریال طبیعی و اشیاء و چیدمان ساده و مینیمال استفاده می شود. که تمامی این عوامل منجر به خلق فضایی آرامش بخش ، دلباز و فرح بخش می شود که از لحاظ روحی آرامش خاصی را به کاربر القا می کند. هم چنین با توجه به این که سادگی در سبک اسکاندیناوی در اولویت می باشد اما از نظر زیبایی شناختی بسیار چشم نواز بوده و فضای تاثیر گذاریی را ایجاد می کند. سبک اسکاندیناوی بیشتر در طراحی اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا این مکان بایستی از فضای راحت و آرامش بخش بهره مند باشد. در ادامه این مطلب نیز با اصول طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک اسکاندیناوی آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اتاقی مخصوص لباس های شما – کلوزت روم

5.استفاده از حصار سیمی

یک ورق حصار سیمی، کشیده شده و مستقیماً روی دیوار نصب شده است، یک کولاژ عکس منحصر به فرد را در این اتاق نوجوان ساده ایجاد می کند.به او این امکان را می دهد تا نوشته ها و عکس ها یا حتی اهداف خود را روی آن قرار دهد.

6.اتاقی بدون سر وصدا

اتاق خواب نوجوانقوانین سادگی در این اتاق نوجوانان کم‌تصور و در عین حال غیرقابل انکار که در دکوریا دیده می‌شود. یک نیمه دیوار در یک نیروی دریایی غنی همراه با لهجه‌های گرافیکی سیاه و سفید با کنتراست بالا، حسی مردانه به فضا می‌دهد، بدون اینکه خسته کننده یا کسل کننده به نظر برسد.

7.پاتوق اتاق زیر شیروانی

اتاق خواب نوجوان

یک جفت تخت روتختی فرانسوی باعث می‌شود که صندلی‌های زیبایی داشته باشید و در عین حال فضای اتاق خواب نوجوان اضافی را برای مهمانان شبانه فراهم کنید. صندلی‌های کیسه‌های لوبیایی بزرگ، فضای انعطاف‌پذیری را برای بازدیدکنندگان بیشتر فراهم می‌کنند، بدون اینکه فضای باز و مطبوع اتاق را از بین ببرند. و یک “تاب حباب” مدرن عنصری از هوس را اضافه می کند. حتی یک دستگاه پاپ کورن و یک مینی یخچال خوب هم وجود دارد!

 

شما می توانید جهت خرید و تماشای فروشگاه صنایع چوپر، به این لینک مراجعه بفرمایید.

 

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟