راهنمای خرید از سایت
مرحله اول: ثبت نام در وب سایت
اولین گام برای خرید کالا از چوپر، ثبت نام در وبسایت چوپر است. برای این کار بر روی گزینهی “ثبت نام” که در بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید تا وارد محیط ثبت نام شوید.
تکمیل فرم و ثبت نام در وبسایت چوپر بسیار ساده است و به سرعت انجام میگیرد. دقت کنید که تمامی اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام را به صورت صحیح و کامل وارد کنید.
مرحله دوم: ورود به حساب کاربری
پس از عضویت در وبسایت، هر زمان که بخواهید، میتوانید با ورود به حساب کاربری خود، نسبت به خرید محصولات مورد نظرتان اقدام نمایید.
برای ورود به حساب کاربری، روی گزینهی “ورود” در بالای صفحه کلیک کرده و پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور، بر روی دکمهی “ورود” کلیک کنید.
مرحله سوم: افزودن کالا به سبد خرید
پس از انتخاب محصول مورد نظر خود در وبسایت، بر روی آیکون “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و پس از اضافه کردن کالا به سبد خرید، پنجره جدیدی گشوده میشود که در آن دو گزینه “ادامه خرید” و “تکمیل فرآیند خرید” دیده میشود. چنانچه قصد خرید بیش از یک محصول را دارید، می توانید با انتخاب گزینه “ادامه خرید”، کالاهای بعدی را نیز به سبد خرید خود اضافه نمایید.
در صورت عدم تمایل به خرید کالاهای بیشتر، بر روی گزینه “تکمیل فرآیند خرید” کلیک کنید.
مرحله چهارم: تایید نهایی خرید
در ادامه، تمامی محصولات اضافه شده به سبد خرید و مجموع قیمت آنها قابل مشاهده است. در صورتی که کوپن تخفیف دارید، میتوانید کد آن را در این قسمت وارد کنید
مرحله پنجم: انتخاب روش ارسال
در این مرحله باید پس از مطالعه دقیق توضیحات، یکی از روشهای ارسال کالا را انتخاب نمایید و پس از تکمیل موارد ذکر شده، کد کپچای خواسته شده (حاصل جمع اعداد) را وارد نمایید و بر روی دکمه “تایید نهایی خرید” کلیک کنید
مرحله ششم: تایید اطلاعات و ثبت صورت حساب
پس از تایید نهایی خرید، پنجره جدیدی ظاهر میشود که مشخصات کامل خریدار، اقلام موجود در سبد خرید و مبلغ قابل پرداخت، در آن درج شده است. این اطلاعات را به دقت مطالعه کنید. در این مرحله میتوانید آدرس پستی خود را تغییر دهید. برای این کار باید بر روی دکمه “قبول ندارم و تمایل دارم آدرس را تغییر دهم” کلیک کنید و آدرس جدید خود را وارد نمایید.
در ادامه، بر روی دکمه “ثبت صورت حساب در سیستم” کلیک کنید. پس از تایید اطلاعات و ثبت صورت حساب، در این مرحله وضعیت صورتحساب شما، به حالت “در انتظار تایید” تغییر پیدا میکند
مرحله هفتم: پرداخت مبلغ
بلافاصله پس از ثبت سفارش، شناسه سفارش و وضعیت فعلی صورتحساب شما، از طریق پیامک به شما اعلام میگردد.
همکاران ما در چوپر در اولین فرصت، سفارشات ثبت شده را بررسی مینمایند. هنگامی که کارشناسان فروش، مشغول بررسی سفارش شما هستند، وضیت صورتحساب شما به “در حال بررسی” تغییر مییابد و این موضوع در قالب پیامک به شما اطلاع داده میشود. در صورت تایید سفارش توسط کارشناسان فروش، وضعیت صورتحساب شما به حالت “آماده پرداخت” تغییر خواهد یافت. در این مرحله، می توانید نسبت به پرداخت سفارشات خود اقدام کنید. برای این کار به قسمت “سفارشات من” در بخش حساب کاربری خود وارد شده و بر روی دکمه ی “جزئیات” مربوط به محصولات خریداری شده ی جدید کلید کنید. پس از تایید این قسمت، بر روی دکمه “هم اکنون پرداخت شود” کلیک کرده و نحوه ی پرداخت هزینه ی سفارشات خود را انتخاب کنید. برای پرداخت هزینه ی سفارشات خود می توانید به سه روش “درگاه پرداخت آنلاین بانک ملت”، “واریز به حساب بانکی” و “پرداخت در محل تحویل کالا” اقدام کنید.
پس از اینکه پرداخت انجام گرفت، وضعیت صورتحساب در حالت “آماده ارسال” قرار میگیرد. کالای مورد نظر شما طبق سفارش برای شما ارسال میگردد. در این مرحله وضعیت صورتحساب به حالت “ارسال شده” تغییر مییابد و کد پیگیری به شما پیامک میشود. شما به زودی کالای خود را دریافت خواهید کرد.