Skip to content

آیا احساس می کنید بعد از ظهر چرت می زنید؟ مبل خود را باز کنید تا به یک مبل راحتی تبدیل شود و به سرزمین رویاها بروید. مبل های تختخواب شو به عنوان یک تخت اضافی برای مهمانان عمل می کنند و همچنین برای ذخیره سازی اضافی مناسب هستند. نه تنها در هزینه ، بلکه در فضا نیز صرفه جویی خواهید کرد!

بهترین تخت های مدرن SOFA برای فضاهای کوچک
زندگی شهری به معنای خلاق بودن با فضا است. اروپایی ها اتاق ترکیبی حمام و لباسشویی را تسلط دارند. جمعیت کارگر از خانه با میز آشپزخانه مانند یک میز برخورد می کنند. ساکنان فضاهای کوچک می دانند که کاناپه آنها-صرف نظر از توانایی تغییر شکل-یک مبل تختخواب شو مدرن برای فضاهای کوچک است.

هنگام میزبانی از مهمانان ، چالش زندگی کوچک به طور تصاعدی دشوارتر می شود. چگونه می توانید یک فضای زندگی مشترک را حفظ کرده و در عین حال یک مکان راحت برای دوستان خود برای معاشرت ، خوابیدن و فعالیت عمومی ایجاد کنید؟

آیا تعصب داریم؟ آره. آیا دلایل بزرگی برای بودن داریم؟ آره. در این پست ، ما بهترین نکات خود را برای انتخاب مبل تختخواب شو برای فضاهای کوچک پوشش می دهیم.

برخی نکات سازمانی را برای مدیریت خانه شلوغ ارائه می دهیم و به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید مهمانان خود را در خانه احساس کنید.

تخت خواب مدرن: یک استاد چند کاره

مبل تختخواب شو
چند وظیفه ای سخت است. کارشناسان معتقدند که ممکن است در واقع غیرممکن باشد. این مسئله چالش تختخواب مبل را بزرگتر می کند: چگونه یک مبلمان می تواند یک کاناپه شیک و جذاب و یک تخت راحت و راحت باشد؟

ما برای آگاهی از آستین های خود بالا زدیم و وقت گذاشتیم تا مجموعه ای از مبل تختخواب شو ایجاد کنیم که برای مشتریان و مهمانان ما نیز مفید باشد.

کیفیت اهمیت دارد
همه ما می دانیم که خواب چقدر مهم است. این بر همه چیز تأثیر می گذارد: روده و هضم ، وضوح فکر ، سلامت جسمی و خلق و خوی شما. همه ما شب سختی را گذرانده ایم .
عواقب آن را روز بعد تجربه کرده ایم. برای کمک به مهمانان خود بهترین تلاش خود را (و برای ایجاد یک فضای میزبانی آرام تر) ، به آنها مکانی راحت برای آشنایی دهید.
با این حال ، هنگامی که با حداقل مساحت مربع کار می کنید ، به احتمال زیاد به یک تشک بادی که اغلب باد می کند نگاه می کنید یا روی مبل کوچکی حرکت می کنید. ظاهر خوبی نیست نصف اندازه ها را کنار بگذارید. مهمانان شما از شما تشکر خواهند کرد – و امیدوارم در آینده لطف میزبانی را جبران کنید.

وقتی به نحوه طراحی یک تختخواب مبل بزرگ برای فضاهای کوچک فکر کردیم ، کیفیت در درجه اول قرار گرفت: طراحی عالی ، مصالح زیبا ، یک صندلی زیبا و یک خواب خوب. می توانید بگویید کل بسته.

به عنوان مثال ، یک مبل تختخواب شو مانند Soma دارای یک تشک حافظه فوم و مکانیزم تخت خواب Leggett و Platt است. این یک معامله بزرگ است: Leggett and Platt یک مارک پذیرایی شناخته شده بین المللی است که طراحی فوق العاده خواب آور تاشو خود را نشان می دهد. نوآوری جهانی درست در مبل راحتی شما وجود دارد؟ ما به آن می خوابیم

خوب ، برگشت به تشک. تشک های فوم مموری به ندرت در مبل های تختخواب شو استفاده می شوند زیرا قیمت محصولات را بالا می برند که معمولاً به معنای گرانتر شدن مبل تختخواب شو و فروش سخت تر در طبقه خرده فروشی است. در مقاله ، ما خواب را دوست داریم و به آن احترام می گذاریم. به همین دلیل است که ما یک تشک با فوم حافظه با مبل های تخت خواب شو خود ارائه می دهیم. بدون فشار ، حتی توزیع وزن و راه اندازی ساده است؟ به نظر می رسد… یک رویا است.

کیفیت مبل های تختخواب شو به این معناست که قبل از بیدار شدن همه وقت دارید تا صبح ها پنکیک معروف ریکوتای زغال اخته خود را درست کنید.و مجبور نخواهید بود یکبار هم به شکایت پدرتان از کمرش شکایت کنید. همه ما برنده اینجا هستیم این محصول هم کاربرد یک مبل شیک و هم کاربرد تخت خوابی راحت را به شما اهدا می کند.

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟