Skip to content

یکی از وسایل جدا ناپذیر اتاق خواب شما کمد دیواری است. کمد دیواری را باید براساس ابعاد اتاق و نیاز شخص شما در اتاق خواب شما تعبیه کرد علاوه بر این این کمد ها به زیبایی بصری اتاق کمک زیادی کرده و به اتاق شما شخصیت میدهند. تیم چوپر در این مقاله به انواع کمد دیواری پرداخته است، پس با ما همراه باشید.

انواع کمد دیواری

 

1.مدل آینه ای

برای بزرگ کردن فضا همچنین برای اتاق هایی که از نور کمتری برخوردارند از این نوع کمد دیواری استفاده می کنند.این نوع کمد دیواری به اتاق شما جلوه ی زیبایی می بخشد. این کمد دیواری به اتاق شما حالت و سبکی مدرن میدهد.

انواع کمد دیواری

انواع کمد دیواری
2.کمد دیواری سراسری

 این کمدها برای اتاق ها و فضاهایی مناسب است که یک دیوار خالی بلا استفاده دارد و باعث میشود وسایل بصورت منظم قرار گیرند و به اتاق شکل میدهد.  این کمد ها تمام دیوارهای اتاق شما را می پوشاند و مناسب مکان های بزرگ می باشد که در زیر میتوانید چند نمونه از آنها را ملاحظه کنید.

انواع کمد دیواری

انواع کمد دیواری
3.مدل ریلی

درهای این نوع کمد دیواری روی ریل افقی کشیده می شوند.

به دلیل فرم خاص باز و بسته شدن، استفاده آنها برای اتاق های کوچک توصیه می شود.

این نوع کمد دیواری فقط مخصوص خانه نبوده و از آن در شرکت هاو ادارات نیز استفاده می کنند.

این کمدها به خانه شما سبکی مدرن و شیک میدهند و میتوانید هم داخل اتاق خواب استفاده کنید و هم قسمت ورودی خانه برای پالتو ها و لباس های میهمانان.

انواع کمد دیواری

انواع کمد دیواری
4.مدل کلاسیک

این کمد ها همان هایی هستند که در زمان قدیم ازآنها استفاده می کردند. کاربرد اصلی این کمد ها برای نگهداری رخت خواب ها و یا انبار کردن وسایل با اندازه بزرگ است.  میتوانید برای لباس ها یا کفش و وسایل دیگر هم استفاده کنید و اگر از دوستداران سبک شیک و خاص کلاسیک هستید این کمد ها حتما به خانه شما تم خاص و جذابی میدهد.

انواع کمد دیواری

انواع کمد دیواری
5.کمد دیواری اپن یا بدون درب

این مدل در سبک مدرن استفاده می شود و می توان از آن به عنوان ویترینی زیبا استفاده کرد، البته مرتب بودن همیشگی این نوع کمد راهم در نظر داشته باشید. و بهتر است داخل این کمدها را خیلی شلوغ نکنید زیرا باعث شلوغ دیده شدن اتاق میشود و بهتر است لباس ها را بر اساس تم رنگی در این کمد ها قرار دهید تا به اتاق شما تم چشم نوازی دهد.

کمد دیواری بدون درب

 

انواع کمد دیواری

اگر میخواهید با انواع کمد ها آشنا شوید از طریق این لینک میتوانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

 

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟