Skip to content

راهنمای طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب به همراه مدل و عکس

چیدمان داخلی منازل در قسمت های مختلف مثل پذیرایی، آشپزخانه،سرویس بهداشتی و غیره دارای اهمیت های مختلفی است اما هیچ کدام از آنها نباید نادیده گرفته شوند  هر کدام از آنها تاثیر خاص خودشان را بر روی زندگی شماخواهند داشت.

از مهمترین قسمت هایی که در خانه شما وجود دارد و شما بیش از یک سوم عمر خود را دراین قسمت می گذرانید اتاق خواب است که باید در چیدمان دکوراسیون  به موارد زیادی توجه کنید.توجه به این موارد باعث زیبایی و همچنین حس خوب در شما می شود.

نکته های طلایی در طراحی و دکوراسیون اتاق خواب

پرده

پرده اتاق خواببرای انتخاب با در نظر داشتن سبک دکوراسیون خانه و سلیقه ی خود بهترین پرده را خریداری کنید که در این مطلب علاوه برمدل های مختلف پرده می توانید نکات مهمی را در رابطه با خرید پرده بدانید. بعد ازدانستن این نکات می توانید خرید بهتری انجام دهید و تا مدت ها از آن لذت ببرید. علاوه بر سبک پرده، در انتخاب پرده اتاق خواب باید به فضای در دسترس هم توجه داشته باشید،یعنی پرده ای که برای اتاق خواب های بزرگ و با متراژ بالا خریداری میشود متفاوت از پرده های اتاق خواب کوچک خواهد بود.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری اتاق خواب

 در انتخاب کاغذ دیواری ممکن است کمی سردرگم شوید، زیرا تنوع کاغذ دیواری اتاق خواب آنقدر زیاد است که انتخاب مدل دلخواه از بین انبوه آن ها کار دشواری است و این روزها کاغذدیواری به محبوب ترین و پرطرفدارترین فاکتور در دکوراسیون منزل تبدیل شده است و در همه فضاهای مختلف از کاغذ دیواری های متنوع استفاده می شود. یکی از قسمت های خانه که مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد دکوراسیون اتاق خواب است و استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب می تواند در زیبایی بیشتر این فضا تأثیر چشمگیری داشته باشد.

رنگ مناسب

 یکی دیگر از چیزهایی که در دکوراسیون اتاق اهمیت دارد و می‌تواند در روحیه شما هم تاثیر مستقیم داشته باشد رنگ دیوارها، روکش تخت خواب و پرده ها می باشد. سعی کنید از رنگی که به شما حس و حال خوبی منتقل می کند استفاده کنید و از وسایل خیلی زیادی در اتاق خواب استفاده نکنید چون قرار است اتاقجایی باشد که آرامش شما در آنجا رقم می‌خورد و بهتر است از رنگ هایی مثل آبی، سبز و سفید و امثال این ها که در آرامش شما تاثیرگذار است استفاده کنید.

نورپردازی

 دقت داشته باشید که نورپردازی هم اهمیت خودش را دارد و باید دقت کنید که در هنگامی که قرار است در این قسمت از اتاق مطالعه کنید نور کافی برای شما وجود داشته باشد تا چشمان شما اذیت نشود و هنگامی که قرار است برای خواب در اتاق بمانید باید فضای اتاق شما نور کاملاً مناسبی داشته باشد تا هورمون های خواب شما دچار اختلال نشوند.

مقاله تاثیر نور در دکوراسیون داخلی میتوتند برای شما مفید باشد.

اشتباهاتی در مورد دکوراسیون

هماهنگی وسایل

اگر شما فکر می کنید که ست کردن وسایل اتاق خواب باعث زیباتر شدن آن می شود و سعی کرده اید که کمد لباس تخت و میز توالت شما همه در یک رنگ و طرح باشد باید بگوییم که در اشتباه هستید و این کار باعث زیباتر شدن دکوراسیون شما نخواهد شد.

برای حل مشکلی که در مورد ست کردن تمام وسایل اتاق خواب گفته شد می توانید از ترکیب کردن متریال و مدل های مختلف در اتاق خود استفاده کنید. از این که در کنار تخت مدرن خود جعبه ای که آنتیک است را قرار دهید نترسید زیرا این ترکیب در عین اینکه پیچیده به نظر می‌آید می‌تواند آرامبخش هم باشد.

یکی از قسمت های مهم در خانه ها هستند و افراد برای مطالعه و آرامش و استراحت از این فضا استفاده می کنند و به علت تاثیر فضای اتاق خواب و خواب، روی خلق و خو و آرامش افراد، بهتر است در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دقت زیادی به خرج دهید.

دیزاین اتاق

برای دیزاین اتاق خواب می توانید از تصاویر  که در این مطلب قرار داده ایم ایده بگیرید و آن را با سلیقه خود ادغام کنید و دیزاین اتاق خواب خود را انجام دهید. برای طراحی اتاق خواب باید جسارت داشته باشید و تصورات خودتان را روی دکوراسیون پیاده کنید. با پیاده‌سازی سلیقه خود می توانید به یک دیزاین منحصر به فرد در اتاق خواب خود برسید.

تخت خواب های زیبابرای دیزاین

سرویس خواب دو نفره هیرسا
اتاق خواب
 
سرویس خواب دو نفره ی هیرسا، یک سرویس خواب عالی و با کیفیت می باشد که برای فضاهایی که تم دکوراسیون ساده و اسپورت دارند یک انتخاب مناسب است. این مجموعه محصول در ابعاد استاندارد طراحی شده اند و برای خانه هایی که فضای کمی در اختیار دارند بسیار مناسب است. این کالا از جنس ام دی اف تولید شده است

این سرویس خواب طرح متفاوتی نسبت سایر مدل ها داشته و با مهارت و ظرافت توسط نجاران ماهر و خوش ذوق ایرانی تولید می شود. لمسه دوزی های تاج تخت نیز آن را به مدل های کلاسیک اروپایی شبیه کرده و جلوه ی بیشتری به تخت بخشیده

سرویس خواب دو نفره کاریزما یک سرویس خواب با ظاهری خاص و متفاوت است. تخت این سرویس دارای تاج پارچه ای با حالتی پلیسه ای است کهجلوه ی آن را بیشتر کرده است علاوه بر آن میز آرایش این کار از طرح های مدرن و ایجاد یک طرح هماهنگ بین میز آرایش، پاتختی و آینه این محصول آن را خاص کرده است.


سرویس خواب اسپرت

بیشتر جوانان و نوجوانان از استفاده از سرویس خواب اسپرت در اتاق خواب خود لذت می برند و معمولاً تناسب این سرویس خواب های اسپرت با دکوراسیون مدرن بیشتر است. این سرویس خواب ها در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند و سادگی ظاهری و ایجاد فضای منحصر به فرد از اصلی ترین ویژگی های آنها می باشد.

سرویس خواب ترک

در بین انواع مختلف سرویس خواب، سرویس خواب های ترکیه ای محبوبیت زیادی در بین طرفداران سبک کلاسیک و استیل دارند زیرا معمولاً تخت خواب های سرویس های ترکیه ای تاج های بلندی دارند و در طراحی آنها از لمسه دوزی استفاده می‌شود. بالاتر بودن قیمت این سرویس خواب ها به علت به کار رفتن چوب و متریال درجه یک در ساخت آن ها می باشد و به همین دلیل طول عمر زیادی دارنددر واقع یکی از لوکس ترین مدل های سرویس خواب مدل ترک بوده.

سرویس خواب چوبی

در بین انواع مختلف سرویس خواب ها سرویس خواب های چوبی محبوبیت بیشتری در نزد مشتریان دارند و کیفیت این سرویس خواب ها بسیار بالاست و می توان گفت از نظر قیمت برای مشتری‌ها مقرون به صرفه تر خواهد بود و با ایجاد حس طبیعت در فضا، محیط آرامش بخشی در اتاق خواب ایجاد می‌کنند.

 

شما می توانید جهت خرید و تماشای فروشگاه صنایع چوپر، به این لینک مراجعه بفرمایید.

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟