Skip to content

اگر شما خواستار خرید سرویس خواب دونفره باشید، چه به صورت اینترنتی چه به صورت حضوری، اولین سوالی که ذهن شمارا به عنوان یک خریدار درگیر می کند این است که سرویس خواب دونفره شامل چه چیزهایی می شود؟

یک سوال مهم و حیاتی که تازمانی که جواب آن مشخص نباشد نمیتوانید برای خرید سرویس خواب دونفره اقدام کنید، اگر ما ضرورت این سوال را درک نکرده باشیم با سرمایه و زمان خود بازی کرده ایم. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا موارد ضروری درباره ی سرویس خواب دونفره را بشناسید تا بتوانید خریدی خوب و کاربردی داشته باشید.

1.تخت خواب

سرویس خواب دو نفره

تخت خواب یکی از مهم ترین بخش های هر سرویس خواب میباشد. تختخواب مرغوب و اصیل باتوجه به سلیقه ی هر فردی متفاوت هست، اما باید از نظر ظاهری دارای ارتفاع خوبی باشد. اندازه آن مناسب شما باشد.

پشتی مناسب تخت خواب هم مهمه. تخت های فرفورژه پشتی خوبی ندارن چون فلزها باعث میشه شما موقع تکیه کردن حس راحتی نداشته باشین.

عرض تخت خواب هم باید استاندارد باشه، برای تخت خواب های یه نفره ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر و برای تخت خواب های دو نفره عرض ۱۳۵ تا ۱۵۰ توصیه میشه.

در موقع خرید، اگه تخت خواب چوبی یا MDF انتخاب کردین، توجه کنین به خاطر روغن های جلا و رنگ، بوی بدی نده، چون این بو تا مدت ها باقی میمونه و حتما روی کیفیت خوابتون اثر منفی میذاره. فکر هم نکنین چون نو هست بوی رنگ روغن و جلا مشخصه.

2.میز آرایش با قاب آینه

سرویس خواب دو نفره

یکی دیگر از اجزای سرویس خواب شامل میزآرایش همراه با قاب آینه اش میباشد، نام دیگر آن دراور است، این میز معمولا برای قرار دادن لوازم آرایشی خانم های خونه استفاده میشود. همراه با این میزآرایش یک عدد صندلی نیز همراه میباشد، که برای راحتی نشستن جلو آینه خریداری میگردد.

میز آرایش معمولا دارای کشوهایی میباشد که میتوان برخی وسایل کوچک اتاق خواب را همانند لباس های کم حجم و لوازم بهداشتی را داخل آن قرار داد.

3.پاتختی

یکی دیگر از قطعات پاتختی میباشد. پاتختی وسیله ای میباشد که در کنار تختخواب همراه با قرار میگیرد. این وسیله برای قرار دادن چراغ خواب و عینک و کتاب مطالعه و… مورد استفاده قرار می گیرد. دارای چند کشو میباشد، دارای پایه هایی با ارتفاع مناسب که هر فردی که بر روی تختخواب دراز میکشد. به راحتی بتواند وسایل خود را از روی پاتختی برداردو جا به جا کندمعمولا دو عدد پاتختی قرار میگیرد.این وسیله هم در سرویس خواب دارای اهمیت زیادیست.

4.کمد

انواع کمد دیواری
انواع کمد دیواری

یکی از دیگر اجزای کمد میباشد که برای نگه داری لباس های افراد خانه بسیار مناسب و معمولا جادار است. کمد انواع مختلفی دارد که شامل : کمد دیواری رختخوابی، کمد لباس، کمد closet است. شما میتوانید با شناخت انواع کمد متوجه شوید که کدام نوع کمد برای اتاق خوابتان مناسب تر است و بر این اساس به انتخاب کمد برای اتاق خودتون بپردازید.کمد وسیله ایست هم برای زیبایی دکوراسیون منزل هم برای نظم دادن به لباس هاست.

مقاله(انواع کمد های دیواری) را از دست ندهید.

 

اصول بهداشتی که برای خرید تخت خواب باید بدانید.

وقتی میخواهید تختی را خریداری کنید حتما هنگام خرید آن را بو کنید. برخی‌از‌تخت‌ها‌به علت‌اینکه‌چوب‌نامرغوبی‌در‌آن‌استفاده‌شده است و همچنین رنگی‌که‌در‌آنها به‌کار رفته است از رنگ‌های نامناسب‌است.

بوی بدی دارند و در بلند مدت می تواند باعث بیماریهای تنفسی شود و اگر شما آلرژی داشته باشید بوی این رنگ ها باعث می‌شود بیماری شما تشدید شود.

 

نتیجه گیری

سرویس چوب دو نفره شامل اجزایی مانند تخت، میز آرایش، پاتختی، کمد و تزئینات و جزئیات طراحی است. با توجه به کیفیت و استحکام چوب، سرویس چوب دو نفره یک انتخاب عالی برای زوج‌ها است که به دنبال یک سرویس خواب با طراحی زیبا و استحکام بالا هستند. با انتخاب سرویس چوب دو نفره مناسب، می‌توانید یک فضای خواب دلپذیر و آرام را برای خود و شریک زندگی خود ایجاد کنید.

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟