Skip to content

انتخاب رنگ سرویس خواب عروس شاید از مسائلی باشد که ذهن خریداران سرویس خواب را درگیر می کند. با توجه به اینکه اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب مانند تخت، دراور، میز آرایش و … تشکیل شده و بیشتر دکوراسیون اتاق را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین، پر جلوه ترین و ضروری ترین وسیله در اتاق خواب محسوب می شود، انتخاب رنگ آن بسیار مهم است و تاثیر بالایی روی جلوه و زیبایی اتاق خواب می گذارد.ما،در این مقاله به شما سرویس خواب عروس رنگ سفید را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

آیا رنگ سرویس خواب عروس بر کیفیت خواب افراد تاثیر می گذارد؟

بله، رنگ سرویس خواب بر خلق و خوی و خواب افراد تاثیر بسیاری می گذارد. در علم روانشناسی یک مبحث کامل به مطالعه ی اینکه ، چگونه رنگ بر روی درک ما، خلق و خوی و حالت های ذهنی ما تاثیر می گذارد، اختصاص داده شده است پس قبل از شروع دکوراسیون اتاق خواب و انتخاب رنگ برای سرویس خواب خود، برای کسب اطلاعات، در مورد گزینه های انتخاب رنگ بیشتر وقت بگذارید. رنگ سفید از نظر روانشناسی

همانطور که در بالا به انتخاب رنگ سفید در مورد سرویس خواب عروس صحبت کردیم باید بگویم که دلیل ما این است که رنگ سفید شروع کننده یک چیزی میباشد . خوب است که برای رنگ سرویس خواب عروس سفید باشد .

چند مورد جالب در مورد رنگ سفید
  • اگر رنگ سفید را دوست دارید، شخصیت متعادل و پایدار دارید و می توانید احساسات خود را کنترل کنید.
  • به‌ تمیز ‎‌بودن‌ اهمیت‌ زیادی‌ می‌دهید و هر‌گونه‌ کثیفی‌ و  آلودگی می‌تواند‌ شما‌ را ناراحت و عصبانی‌کند.
  • افرادی‌ که‌ به‌ رنگ‌ سفید‌ علاقه‌ دارند،‌ بسیار‌ کمال‌گرا‌ هستند‌ و‌ هیچ گونه کمبود‌ و‌ نقصی‌ را‌ قبول‌ نمی‌کنند.

مطالعه مقاله(رنگ سرویس خواب عروس و داماد (شگفت انگیز ها)) میتواند برتی شما مفید باشد.

ویژگی های سرویس خواب عروس رنگ سفید

انتخاب رنگ سفید برای سرویس خواب عروس مورد علاقه‌ خیلی‌ افراد است در اتاق خواب‌های کوچک استفاده از رنگ سفید باعث بزرگتر دیده شدن فضا می‌شود. رنگ سفید خنثی است و به سادگی با تمام رنگ‌ها از جمله آبی، قهوه‌ای، مشکی، قرمز، ارغوانی، سبز و… ست می‌شود‌.

نکته مهم در مورد سرویس خواب عروس رنگ سفید

همانطور که میدانیم سرویس خواب رنگ سفید باعث این میشود که تخت خواب های آنها زود کثیف شوند و به همین منظور ما در ادامه ،راه حل از بین بردن لکه های تخت خواب سفید میگویم.

این نکته را در نظر داشته باشید که زمانی که بر روی ملافه تخت خواب خود می خوابید، تمام بدن خود را در تماس با ملافه قرار می دهید و باعث می شود، تمام عرق، چربی بدن و پوست مرده جذب ملافه شما شود. همه این ها باعث می شود که سرویس خواب سفید شما زرد و کثیف شود. شستشوی مرتب از زرد شدگی جلوگیری می کند، به همین دلیل باید هر هفته یا یک هفته در میان ملافه‌های خود را بشوید. هم چنین بهتر است که در هر بار شستشو از مقدار اندکی مایع لباس شویی سفید کننده نیز استفاده کنید.

راه حل از بین بردن لکه ها تخت خواب

سرویس خواب عروس رنگ سفید
از بین بردن لکه

ساده ترین روش برای از بین بردن لکه های کوچک روی سرویس خواب سفید، برداشتن یک اسفنج یا یک تکه پارچه، خیس کردن آن، استفاده از مقداری صابون و گرفتن آب آن قبل از پاک کردن لکه است.

در مورد شکلات، اسلحه سری استفاده از محلول Shout است. که شما میتوانید این محلول را از فروشگاه های مانند دیجی کالا تهیه نماید .

مقداری اندکی از آن را مستقیماً روی لکه اسپری کرده و با انگشتان خود لکه را پاک کنید. سابیدن نیز می تواند بسیار کمک کند. در‌صورتی‌که‌لکه‌های‌بزرگ تری ایجاد‌شد، اگر می توانید ملافه‌را از رختخواب بردارید، شستن لکه با جریان آب سرد بسیار موثر‌خواهد بود.

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟