Skip to content

سرویس خواب یکی از اجزای اصلی هر اتاق خواب است و انتخاب یک سرویس خواب دو نفره با کیفیت و مناسب برای زوج ها و زندگی مشترک بسیار مهم است. با پیشرفت فناوری و تغییر در سلایق مشتریان، صنعت مبلمان خواب نیز در حال تغییر و بهبود است. امروزه، بروزترین سرویس خواب های دو نفره با ترکیبی از طراحی مدرن، راحتی بیشتر و استفاده از مواد با کیفیت بالا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در ادامه ی مقاله شما را با بروزترین سرویس خواب های دو نفره چوپر آشنا می کنیم.

تاریخچه سرویس خواب های دو نفره

آیا فکر میکنید ادم های نخستین  تخت خواب های خوبی نداشته اند؟ اگر این فکر را میکنید سخت در اشتباه هستید آدم های عصر حجر انسان های بودن که همیشه در حال شکار بود و اگر قصد استراحت داشتند در یک جا مانند بالای درختان و داخل غار ها استراحت  میکردند اما کسانی بودند که در یکجا مانند غار ساکن بودند و برای خودشان تخت خواب های دو نفره ای درست میکردند اگرچه با برگ های درختان بود. با گذشت زمان تخت خواب ها هم دستخوش تغییرات زیادی شد که امروزه تبدیل به سرویس های خواب شدند با اجزایی مانند پاتختی،دراور،کمد و … که مجموعا آرامش و زیبایی اتاق خواب را افزایش می دهند.

ورود تخت خواب ها

در دهه 60 میلادی بود تخت خواب های ابــی در دهه 70 و 80 میلادی بــه نشــانی از نســل جــوان سرکــش امریکایــی و اروپایــی بــدل شــد ولــی آرام آرام از میــدان بــه در رفــت و جــای خــود را بــه فوم هــای حافظــه دار یــا هوشــمند داد.

بهترین سرویس خواب های صنایع چوپر


1.سرویس خواب دو نفره مدل ملکه

سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب جذاب برای شما دوستان تولید شده است که هنگام استراحت لذت برده این سرویس خواب ویژگی های زیادی دارد که که در ادامه به انها میپردازیم تخت خواب مدل ملکه در رنگ بندی وابسته به سلیقه خود شما می باشد که این یک امتیاز مثبت برای شما می باشد .و ویژگی دیگر آن اتصالات داخل تخت الیت می باشد و امکان تغییر در رنگ پارچه به سلیقه مشتری می باشد.


2. سرویس خواب دو نفره شقایق

مدل شقایق دارای فضا لوازم عطر و ادکلن می باشد و دراور ان 5 تیکه می باشد .

این روز ها که دغدغه مردم حمل این سرویس خواب های سنگین است و امااین سرویس خواب دو نفره دارای 5 تیکه جداگانه می باشد که در حمل و نقل به شما کمک میکند.


3.سرویس خواب مدل زنبق

مشخصات

  • کلاف بندی کار تموم چوب میباشد.
  • قابلیت تغییر رنگ به سلیقه مشتری میباشد.
  • این کار به صورت کشو دار طراحی شده است که در کشو ها در پایین تخت میباشد.

سرویس خواب ترنم:

سرویس خواب ترنم

 

مشخصات :

  • سایز تخت خواب 160 میباشد.
  • کشو دار و جکدار شدن
  • رنگبندی:کرم و گردویی

در کلام آخر به شما مشتری صنایع چوب چوپر

این مقاله  که چهار عدد از بروز ترین سرویس خواب های دو نفره صنایع چوپر هستند را معرفی کردیم که میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی صنایع چوب چوپر محصول خود را خریداری نمایید .

فهرست مطالب

× چطور میتوانم کمکتان کنم؟